ایجاد درآمد در منزل خودِ افراد، توسط این کارآفرین جوان
ایجاد درآمد در منزل خودِ افراد، توسط این کارآفرین جوان
عرصه: کسب و کار

کسب‌وکارهای خانگی این امتیاز را به افراد می‌دهد تا علاوه بر رسیدگی به امور منزل و کارهای شخصی، منبع درآمدی ثابت داشته باشند و علاوه بر آن برای افراد دیگر نیز اشتغال ایجاد کنند.

امید شمسی، در زمینه فرآوری و صادرات محصولات خشکبار فعالیت می‌کند. وی در گفت‌وگو با سایت خبری ما مردم در خصوص کسب‌وکار خود گفت: انواع محصولات فرآوری شده خشکبار را در بازار‌های هدف عرضه می‌کنیم و نحوه کار این‌گونه است که با خریداری میوه تر از کشاورز، اقدام به هسته‌زدایی و افزودن نگهدارنده کرده و پس از این مراحل، با بسته‌بندی‌های مناسب محصول را به فروش می‌رسانیم.

وی افزود: بیشترین میزان فروش محصولات ما شامل تولید برگ زردآلو و قیسی خشک‌شده است که از چندین تاجر در کشورهای خارجی سفارش قبول می‌کنیم و این مقدار تولید به حدی زیاد است که  کارگاه تولیدی ما ظرفیت تولید این حجم از محصول را ندارد به همین دلیل اقدامی موثر انجام دادیم. کسب‌وکار در منزل و کسب درآمد از محصول زردآلو این کارآفرین جوان راهکار خود برای افزایش تولید محصولات را توصیف کرده و گفت: به دلیل بالا بودن حجم سفارشات و پایین بودن ظرفیت تولید کارگاه، تصمیم گرفتیم تا چندین نفر از خانم‌های خانه‌دار نزدیک کارگاه را که به این کار علاقه‌مند هستند انتخاب کرده و با ارائه آموزش‌های لازم، کار پاک‌سازی و بسته‌بندی محصولات را به آنها یاد دهیم.

وی افزود: پس از انجام کار‌های آموزش، محصول میوه را شست‌وشو داده و دم در خانه این افراد تحویل می‌دهیم و محصول بسته‌بندی شده را تحویل می‌گیریم؛ این کار علاوه بر افزایش میزان تولید کارگاه، باعث درآمد‌زایی و ایجاد اشتغال برای تعداد بسیاری از خانم‌های خانه‌داری شده که به دلایل مختلف، از کسب درآمد ناتوان بودند.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up