محمدرضا بهمنی، تسهیل‌گر بنیاد برکت و بسیج سازندگی سپاه شهرستان خرم‌بید در گفتگو با سایت خبری مامردم، اظهار کرد: بنیاد برکت در بحث تسهیل‌گری در سراسر شهرستان‌های استان فارس خدمت رسانی انجام می‌دهد و این شهرستان به چند منطقه تقسیم شده و در هر قسمت مسوولان مربوطه کار را پیش می‌برند.

وی افزود: از سال اول فعالیت شروع به ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه کردیم و در سال دوم نیز این اقدام ادامه پیدا کرد و به این صورت مقدار صندوق‌های قرض الحسنه در شهرستان افزایش پیدا کرد و ۱۵ صندوق در ذیل بنیاد برکت رسید.

تسهیل‌گر بنیاد برکت و بسیج سازندگی سپاه شهرستان خرم‌بید عنوان کرد: اکنون که در سال سوم فعالیت در این منطقه قرار داریم تعداد این صندوق‌ها به ۳۰ مورد افزایش پیدا کرده و به اهالی خدمت‌رسانی می‌کند.

بهمنی اذعان کرد: هر صندوق به ۴ گروه تقسیم شده و بالغ بر ۴۰۰ نفر از این صندوق‌ها تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند و حدود ۸۰۰ نفر نیز عضو این صندوق‌ها هستند.

وی تاثیر چشمگیر این صندوق‌ها را در راه‌اندازی و توسعه مشاغل خورد خانگی یادآور شد و افزود: تلاش می‌کنیم فراگیری و توسعه صندوق‌ها را در مناطق شهری و روستایی محقق کنیم و از این طریق مشاغل خورد و خانگی گسترش و در نتیجه اشتغال‌زایی تحقق یابد.

تسهیل‌گر بنیاد برکت و بسیج سازندگی سپاه شهرستان خرم‌بید، ادامه داد: لازمه استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت و بسیج سازندگی عضویت در این صندوق‌ها است.

بهمنی گفت: صندوق‌ها بین ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون موجودی صندوق‌ها است و براساس تصمیم هیات امنا تا سه برابر موجودی شخص وام به افراد داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up