برگزاری آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج در موسسه مردم‌نهاد طنین سبز با هدف تعالی خانواده
برگزاری آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج در موسسه مردم‌نهاد طنین سبز با هدف تعالی خانواده
عرصه: خدمات اجتماعی

توجه ویژه به جوانان و مهم بودن سرنوشت آنها، امروز به دغدغه جدی کشور تبدیل شده و در این راستا برخی افراد و موسسات، خود را ملزم به کمک به این قشر آینده‌ساز می‌دانند.

خانم حسین‌وند، مسئول موسسه مردم‌نهاد طنین سبز افلاک واقع در شهرستان چگنی استان لرستان است که از سال ۱۳۹۵ با تاسیس این مجموعه مشغول به کار بوده و در حوزه ازدواج و تعالی خانواده فعالیت می‌کند. وی در گفت‌وگو با سایت خبری ما مردم عنوان کرد: عمده فعالیت‌های موسسه طنین سبز افلاک مربوط به آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد بوده و بیشتر به حوزه جوانان مربوط است؛ همچنین بخشی از نحوه انجام کارها از سوی نهادها به ما ابلاغ می‌شود و برخی کارها نیز به صورت داوطلبانه صورت میگیرد که بیشتر کارهای فرهنگی و مذهبی هستند.

وی افزود: انجام کارگاه‌های قبل و بعد از ازدواج، فرزندآوری و تولیدات رسانه‌ای در این زمینه از فعالیت‌های فرهنگی ما محسوب میشود؛ همچنین در این بخش، مجوز کار را از سازمان ملی جوانان اخذ کرده و بخشی از اعتبارات لازم را از اداره ورزش‌ و جوانان و اداره مبارزه با مواد مخدر دریافت می‌کنیم.

حسینی عنوان کرد: بیشترین آسیب‌های اجتماعی در منطقه چگنی مربوط به معضلات بیکاری، طلاق و اعتیاد است لذا سعی داریم تا با فعالیت استانی و گسترده در این زمینه، در راستای حل مشکلات مردم و به خصوص جوانان، کوشا باشیم.

وی در انتهای سخنان خود گفت: بیشتر مردم منطقه چگنی به شغل کشاورزی مشغول هستند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up