کلاس‌های تقویتی رایگان برای دانش آموزان نیازمند
کلاس‌های تقویتی رایگان برای دانش آموزان نیازمند
عرصه: خدمات اجتماعی

با تعدادی از پزشکان شهر تفاهم کرده‌ایم تا با معرفی‌نامه ما نیازمندان را رایگان درمان و ویزیت ‌کنند.

من «مجید محمودی» کارشناس ارشد جامعه‌شناسی و مسوول خیریه «ریحانۀ النبی» شهرستان زنجان هستم. شغل اصلی من دبیری آموزش و پروش است. از سال‌ها قبل هیئت مذهبی به نام ریحانه النبی داشتیم و حالا حدود چهار سال است که مرکز نیکوکاری به همین نام هم با کمک و همیاری بچه‌های هیئت راه‌اندازی کرده‌ایم.

اکثر خیرین ما بچه‌های هیئت هستند و با آنها ارتباط چهره به چهره داریم. دفتر کار ما حسینیه بنیاد شهید است. بیشتر فعالیت ما در حوزه سلامت و درمان است. هزینه دارو و آزمایش پزشکی نیازمندان را پرداخت می‌کنیم و با تعدادی از پزشکان شهر تفاهم کرده‌ایم تا با معرفی‌نامه ما نیازمندان را رایگان درمان و ویزیت ‌کنند.

برنامه توزیع بسته‌های معیشتی ما برای نیازمندان در مناسبت‌های مختلف مثل ماه رمضان و شب عید در این سال‌ها تداوم داشته است. در بحث جهیزیه به اندازه توان‌ اقداماتی انجام داده‌ایم.

حوزه آموزش هم از زمینه‌های فعالیت ما است و برای دانش آموزان نیازمند کلاس‌های رایگان تقویتی برگزار می‌کنیم. معلم‌ها و دانش آموزان به صورت جهادی در این فعالیت‌ها حضور دارند و تمامی منابع ما از طریق مردمی تامین می‌شود. در فضای مجازی صفحه‌ای برای معرفی اقدامات مرکز راه‌اندازی شده که از آن برای ارائه گزارش کار به خیرین استفاده می‌کنیم.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up