گروه مردم نهادی که در راستای رفع هر نوع آسیب و کمبود مردم تلاش می‌کند
گروه مردم نهادی که در راستای رفع هر نوع آسیب و کمبود مردم تلاش می‌کند
عرصه: خدمات اجتماعی

رجبلعلیان،مسوول گروه اجتماعی شهرک بهارستان شهر دامغان در گفتگو با سایت خبری ما مردم، اظهار کرد: با ایجاد کانون رسول اکرم (ص) جلوی موازی کاری گرفته شده و همه فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تحت نظر همین کانون پیش می‌رود.

وی افزود: شهرک بهارستان در شهر دامغان یک منطقه آسیب پذیر و ضعیف از نظر معیشتی است که همین موضوع سبب شده تا در این منطقه نیاز به فعالیت اجتماعی و فرهنگی بیشتر از مکان‌های دیگر باشد.

مسوول گروه اجتماعی شهرک بهارستان شهر دامغان اذعان کرد: در هر کوچه شهرک یک نماینده و رابط داریم که کارها را پیش می‌برد. علاوه بر آن افراد ساکن محله را شناسایی کردیم تا قشرهای مختلف مشخص شود.

رجبعلیان عنوان کرد: برای مرکز خیریه یک صندوق قرض الحسنه ایجاد کردیم تا از این طریق برای افراد بی بضاعت وام اعطا شود.

وی گفت: یک NGO (گروه مردم نهاد) برای مردم تشکیل دادیم تا در زمینه‌های مختلف جوانان فعالیت کند.

مسوول گروه اجتماعی شهرک بهارستان شهر دامغان با اشاره به سایر فعالیت‌های این مرکز خیریه، تصریح کرد: در زمینه ازدواج جوانان، ترک اعتیاد، مشاوره‌های طلاق و… نیز فعالیت‌های مستمری را انجام می‌دهیم.

رجبعلیان گفت: برگزاری کلاس‌های تابستانی، کلاس‌های هنری، تقویتی، آموزشی و همچنین برگزاری بازارچه‌های فروش برای فعالین و تولیدکنندگان از جمله سایر فعالیت‌ها است.

وی بیان کرد: کلاس‌های خیاطی، بافندگی، نمد دوزی، شیرنی پزی، تولید محصولات خانگی و… در راستای توانمندسازی افراد به طور مستمر برگزار می‌شود و نتایج بسیار مطلوبی از این طریق حاصل شده است.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up