گروه جهادی شهید سلیمانی متشکل از ۵۰ نفر، گره از مشکلات مردم باز میکند
گروه جهادی شهید سلیمانی متشکل از ۵۰ نفر، گره از مشکلات مردم باز میکند
عرصه: خدمات اجتماعی

گروه‌های جهادی متشکل از نیروهای مردمی و انقلابی، با ذکر نام علی(ع) و با جان و دل در راستای بهبود شرایط رفاهی مردم در مناطق محروم تلاش میکنند و هدفی جز کسب رضایت الهی را دنبال نمی‌کنند. گروه جهادی شهید سلیمانی در شهر شبانکاره، یکی از این گروه‌های جهادی است.

 

عباس ابصران مسئول گروه‌جهادی شهید سلیمانی واقع در شهرستان شبانکاره واقع در استان بوشهر است. وی در گفت‌وگو با سایت خبری ما مردم اظهار کرد: از سال ۱۳۹۳ کار خود را شروع کرده و با نام شهید دهقانی، فعالیت میکردیم اما بعد از شهادت حاج قاسم، نام گروه را به نام شهید سلیمانی تغییر دادیم تا همانگونه که نام و یاد او زنده است، عشق این شهید ملی در بین مردم ادامه یابد.

وی افزود: در مناسبت‌های مختلف و اعیاد، بسته‌های معیشتی را به نیازمندان میرسانیم و در اتفاقات و حوادث نیز با نام حاج قاسم سلیمانی به کمک مردم رفته و محرومیت‌زدایی میکنیم. درتجربه ای در ماه رمضان، یک خانه‌ای که از قبل دچار سوختگی شده بود و تمام وسایل صاحب خانه که فردی بی بضاعت بود سوخته بود، گفتیم که ۵ روزه تا شب قدر خانه را تحویل میدهیم و در طول این ۵ روز خانه را سفیدکاری کرده، سیم‌کشی کرده و فرش و یخچال و.. تهیه کردیم و این خانه را تحویل دادیم.

وی عنوان کرد: اگر کاری را برای رضای خدا بخواهیم انجام دهیم، خداوند خودش میرساند و اگر کاری درمورد مشکلات نیازمندان باشد، با دست خالی نیز این کارها انجام می‌شود چون خداوند پشت کارها است.

ابصران ادامه داد: رتبه برتر در منطقه را در زمینه محرومیت‌زدایی کسب کرده و کار‌های جهادی انجام میدهیم و خوشحالیم‌که دل مردم شاد میشود و کار نیازمندان به انجام میرسد؛ همچنین باید گفت که گروه ما شامل ۵۰ نفر است و کارهای لوله‌کشی، سرامیک، رنگ‌آمیزی و کارهای مربوط به ساخت و ساز نیز انجام میدهیم.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی ادامه داد: کمک‌های مومنانه و تهیه و تجهیز لوازم خانه و ساخت و ساز و بازسازی خانه‌های نیازمندان و توزیع غذاهای سرد و رسیدگی به امور مردم مناطق محروم، از دیگر اقدامات گروه جهادی شهید سلیمانی طی سال‌های گذشته بود؛ همچنین می‌توان با همکاری سایر گروه‌های جهادی، کارهای بزرگتری به نفع مردم انجام داد.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up