نوجوانانِ امروز، مسئولین مجاهد روزهای نه چندان دور
نوجوانانِ امروز، مسئولین مجاهد روزهای نه چندان دور
عرصه: خدمات اجتماعی

توجه به پایه‌ها و زیرساخت هر سازه‌ای، بدون شک یک بنای استوار و پاینده بر جای می‌گذارد که به رغم ریشه‌های قدرتمند، یارای ایستادگی در برابر هر تهدیدی را دارد؛ توجه به قشر جوان و نوجوان در عصر امروز نیز فردایی روشن و درخشان به ارمغان می‌آورد.

حسین عباسیان، مسئول سازمان دانش‌آموزان شهرستان پارسیان هرمزگان بوده و سابقه فعالیت در کانون مساجد و حلال‌اهمر را دارد. وی در گفت‌وگو با سایت خبری ما مردم در خصوص فعالیت‌های جهادی خود عنوان کرد: کانون‌های مساجد به عنوان بستری مناسب برای ارتباط با نوجوانان به شمار می‌روند و یک هسته مرکزی خوب برای دور هم بودن نوجوانان هستند؛ همچنین علاوه بر قشر جوان و نوجوان در قالب تشکل‌های دانش‌آموزی، عموم مردم نیز می‌توانند با اقدامات خود، کمک‌حال گروه‌های جهادی در کارهای اجتماعی باشند.

وی افزود: کار با قشر دانش‌آموز از آن جهت حائز اهمیت است که این بچه‌ها به دلیل انعطاف خوبی که در ویژگی‌های اخلاقی و آموزشی دارند، می‌توانند بهتر و راحت‌تر در جریان کارهای جهادی قرار گرفته و به مرور زمان با آموزش‌ها و یادگیری‌های لازم، عضویت ثابتی در قرارگاه یا گروه‌جهادی به دست آورده و مسئولیت‌های مهمی را عهده دار شوند.

عباسیان در مورد ویژگی‌ها و نیاز‌های شهرستان پارسیان اذعان کرد: شهرستان پارسیان از لحاظ صنعتی و اشتغال در سطح خوبی قرار گرفته و به دلیل مجاورت با بندر، به عنوان کانون مرکزی سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس محسوب می‌شود و از لحاظ جغرافیایی نیز اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: مردم این شهرستان از لحاظ کسب‌وکار و درآمد در شرایط خوبی هستند و پارسیان به دلیل منابع خوبی که دارد، یکی از شهرهای مهاجرپذیر ایران است که همین موضوع در بلندمدت می‌تواند برای بومیان منطقه، نگران‌کننده باشد.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up