موسسه‌ خیریه‌ای که حافظ سلامت شهروندان است
موسسه‌ خیریه‌ای که حافظ سلامت شهروندان است
عرصه: خیریه

موسسه خیریه سلامت شهرستان سلماس، با حمایت واحد خیرین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس فعالیت می‌کند و در سال‌های گذشته اقدامات موثری در برطرف ساختن زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان و روستاهای اطراف داشته است.

 

عضو هیئت مدیره خیریه سلامت شهرستان سلماس واقع در استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با سایت خبری ما مردم اظهار کرد: فعالیت‌های خیریه سلامت شهرستان سلماس، با حمایت‌های مجمع خیرین سلامت کشور بوده و این خیریه در راستای تهیه، تجهیز و رسیدگی به بخش سلامت محرومان فعالیت می‌کند.

وی افزود: در سال‌های اخیر، فعالیت موسسه پیرامون تبلیغ برای جذب خیرین و کسب سرمایه‌های لازم برای رسیدگی به وضعیت محرومان در حوزه سلامت بود؛ از این رو احداث ساختمان دیالیز و تامین اعتبار خیریه برای خرید دستگاه‌های دیالیز و تجهیزات لازم، یکی از اقدامات مهم این خیریه در سال‌های گذشته بود.

وی عنوان کرد: در احداث ساختمان بیماران دیالیز، با همت چندین خیّر و به کمک یکدیگر، هزینه‌های خوبی برای ایجاد این مجتمع جمع‌آوری شد و علاوه بر احداث بنا، تجهیزات و دستگاه‌های لازم نظیر ماسک‌های اکسیژن، تخت‌ها، دستگاه‌های دیالیز و سایر ملزومات، خریداری شد.

ساخت خانه بهداشت با عقد تفاهم‌نامه با خیرین

عضو هیئت مدیره خیریه سلامت شهرستان سلماس، نقش خیرین بومی منطقه در ساخت و تجهیز کانون‌های سلامت بهداشت محرومان را حیاتی دانسته و گفت: این موسسه با حمایت مستقیم خیرین، و با عقد تفاهمنامه صورت گرفته و مجمع خیرین سلامت، متعهد می‌شود که با صدور حکم و توافق طرفین، به یک سری از توافقات دوطرفه عمل کند؛ از این رو ساخت خانه بهداشت نیز با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد ریال، تماما از جانب کمک‌های خیرین، تاسیس و بنا شد.

وی ادامه داد: ساخت درمانگاه در روستاهای اطراف شهرستان با تجهیزات کامل و امکانات مناسب برای سلامت روستاییان، از دیگر اقدامات مهمی بود که به لطف و اراده خیرین شهرستان، به انجام رسید و عملی شد.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up