مطالبه‌گری برای حل مشکلات مردم با تکیه بر قدرت رسانه
مطالبه‌گری برای حل مشکلات مردم با تکیه بر قدرت رسانه
عرصه: خدمات اجتماعی

رسانه و فضای مجازی به عنوان انعکاس‌دهنده مشکلات و کمبود‌های اجتماعی، نقش پررنگی در ابلاغ حل مشکلات مردم دارد.

مرتضی یوسفی، خبرنگار صداوسیما و خبرنگار خبرگزاری فارس، اهل شهرستان دهگلان واقع در استان کردستان است. وی در گفت‌وگو با سایت خبری ما مردم اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای از سال ۱۳۸۲ شروع کردیم و با توسعه‌ کارهای رسانه‌ای تا کنون از بستر فضای مجازی و رسانه‌های محلی و ملی و بین‌المللی، کارهای خوبی انجام دادیم.

 

وی افزود: بسیاری از موارد با مطالبه‌گری و با ابزار رسانه به نتیجه رسیده و توانستیم مسئولین را با استعانت از ابزار رسانه پای کار آورده و مشکل مردم در زمینه‌های مختلف را حل کنیم.

وی عنوان کرد: در سالیان اخیر ۲ گروه جهادی را ثبت کردیم و یک صندوق قرض‌الحسنه داریم که در آغاز از سال ۱۳۸۲ آن را شروع کردیم و در اوایل وام ۵۰ هزارتومانی دانشجویی می‌دادیم و حق عضویت ۵۰۰ تومان برای هر نفر بود و عضوگیری انجام شد و تا کنون نیز برقرار است.

 

وی ادامه داد: تمام روستاها را گشتیم و ظرفیت‌ها را دیدیم و مخترع و مبتکر و حافظان قرآن را شناسایی کردیم و فعالیت‌های اجتماعی و کشاورزی را بررسی کردیم که موارد بسیاری را به نتیجه رساندیم و از طریق تعامل با دیگر گروه‌های اجتماعی، محرومیت‌های شهر را برطرف کردیم؛ در اصل باید گفت این قدرت رسانه و انعکاس مشکلات بود که با ابلاغ آنها قدم‌های مثبتی برداشته شد.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up