مشارکت نوجوانان این روستا در کارهای جهادی
مشارکت نوجوانان این روستا در کارهای جهادی
عرصه: خدمات اجتماعی

از مهم‌ترین ویژگی‌های گروه‌جهادی این است که بدون محدودیت‌های سنی می‌توان در حد استطاعت خود، به افراد نیازمند یاری رساند.

حسین کارگر اهل شهرستان بهاباد استان یزد، در گفت‌وگو با سایت خبری ما مردم در خصوص فعالیت‌های خود در گروه‌جهادی روستای کویجان عنوان کرد: روستای کویجان واقع در ۵ کیلومتری شهر بهاباد واقع شده و ما در قالب گروه جهادی در این روستا مشغول فعالیت هستیم و عمده این فعالیت‌ها به کارهای تبلیغات اسلامی معطوف است و علاوه بر آن، روستای کویجان با دارا بودن هیئت‌های مذهبی، هیئت نوجوانان و جوانان با یاری گروه‌جهادی در مناسبت‌های خاص به انجام برنامه‌های متنوع می‌پردازد و علاوه بر آن، این روستا یک موسسه خیریه نیز دارد که به افراد بی‌بضاعت یاری می‌رساند.

وی افزود: به عنوان عضوی از گروه جهادی روستای کویجان در کارهای‌ جهادی شرکت داشته و با مساعدت امام‌جمعه روستا و دیگر اعضا، در کارهای جهادی فعالیت داریم؛ همچنین هدف اصلی ما این است که با برنامه‌ریزی‌های دقیق بتوانیم رسالت اصلی گروه‌جهادی را با کمک نهضت و برنامه‌های ابلاغی به انجام برسانیم.

کارگر در انتهای صحبت‌های خود گفت: شهرستان بهاباد از پتانسیل خوبی در زمینه اشتغال برخوردار است و به دلیل وفور معادن، شرایط اقتصادی در این منطقه مساعد است و مردم از لحاظ درآمدی در سطح خوبی هستند.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up