برگزاری کلاس‌های آموزشی و انگیزشی برای ایتام و کودکان بی‌سرپرست
برگزاری کلاس‌های آموزشی و انگیزشی برای ایتام و کودکان بی‌سرپرست
عرصه: خیریه

کلاس‌های متنوع و آموزشی علاوه بر کمک‌های مالی، می‌تواند تاثیر مهمی در زندگی ایتام و کودکان بی‌سرپرست داشته باشد؛ این را یک مسئول پرورشی در خیریه ایتام می‌گوید.

حدیث کلانتری فارغ‌التحصیل رشته روا‌نشناسی و فعال در قسمت فرهنگی‌ و پرورشی کودک و نوجوانان نهضت اجتماعی و خیریه آبشار عاطفه‌ها است. وی در خصوص چگونگی فعالیت خود در مراکز آموزشی ایتام عنوان کرد: فعالیت ما مربوط به بخش کودکان و ایتام است که این اقدامات، عمدتا از لحاظ تحصیلی و آموزشی صورت گرفته و علاوه بر مسائل آموزشی، تحت پوشش بنیاد خیریه برای حل مشکلات مالی نیز اقداماتی انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و انگیزشی، تدارک پوشاک، وسایل مدرسه و برگزاری کلاس‌های رباتیک برای کودک و نوجوان بین ۳ تا ۱۳ سال که توانایی مشارکت را داشته‌ باشند نیز، من‌جمله برنامه‌هایی است که در خیریه و مراکز آموزشی، انجام می‌شود.

کلانتری عنوان کرد: عمده فعالیت‌های آموزشی مربوط به بخش کودکان بوده و در بخش‌های مربوط به نوجوانان، کلاس‌های متنوع مثل موسیقی و برنامه‌نویسی و آموزش رباتیک انجام می‌شود که در تلاش هستیم با این اقدامات، کمک‌های سودمندی در ایجاد خلاقیت و انگیزه آنها داشته و ارتباط خوبی با کودک‌ و نوجوان برقرار کنیم.

آبشار عاطفه‌ها، نهاد کمک‌های مردمی برای کودکان بی‌سرپرست است

مسئول بخش فرهنگی‌ و پروشی نهضت اجتماعی آبشار عاطفه‌ها، در خصوص چگونگی کمک‌‌های مالی و منابع درآمد این خیره گفت: خیریه‌ آبشار عاطفه‌ها با جذب کمک‌های مردمی در صدد کمک به ایتام و کودکان بی‌سرپرست است که تمامی مردم می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شعب این خیریه به دست کودکان برسانند.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up