اتحاد و انسجام، رمز موفقیت کارهای مردمی
اتحاد و انسجام، رمز موفقیت کارهای مردمی
عرصه: خدمات اجتماعی

گروه‌های جهادی به دلیل مردمی بودن، از پشتوانه محکمی برخوردار بوده و اتحاد و انسجام در انجام کارها، مهم‌ترین ویژگی آنها محسوب می‌شود.

 

صدرایی، عضو گروه‌جهادی در گفت‌وگو با سایت خبری ما مردم اظهار کرد: مشارکت رکن مهمی در حل مسائل روزمره زندگی است از این رو باید از تمامی ظرفیت‌های موجود و تمام افراد از تمام اقشار برای حل مشکلات و مسائل روز استفاده کرد و نباید نگاهی گزینشی به افراد داشت تا مفهوم مشارکت را به صورت همه جانبه انجام داد.

وی افزود: همه‌گیری ویروس کرونا به ما نشان داد که می‌توانیم با داشتن انسجام و مشارکت در کارها، حتی با کمترین ظرفیت نیز خروجی مثبتی ثبت کنیم؛ از این رو در تجربه مشابه، برای تولید ماسک و لباس‌های بهداشتی در دوران کرونا و به صورت عمده، با کارخانه‌های بزرگ تولید لباس وارد مذاکره شدیم و قیمت‌هایی را برای تولید ماسک و لباس پیشنهاد دادیم.

صدرایی عنوان کرد: صاحبان کارخانه‌های تولیدی با دیدن قیمت‌های پیشنهادی تعجب کردند و تولید عمده با قیمت‌های مذکور را غیرممکن دانستند؛ اما نکته مهم در این کار، وحدت و مردمی بودن نیرو‌های ما بود که توانستیم بر خلاف گفته‌های کارفرمایان، با هزار و ۷۰۰ نفر خانم خیاط، این کار را با همان قیمت پیشنهادی عملی کنیم.

شناسایی منشاء مشکل، اصلی‌ترین راه برای حل آن مشکل است

این عضو گروه جهادی ادامه داد: وقتی در مکانی مانند مدرسه حضور داریم می‌بینیم که بر فرض یک دانش‌آموز دارای مشکلات درسی است و وقتی به منشاء آن دست پیدا می‌کنیم، می‌بینیم که مشکلات خانوادگی داشته یا نقصی در زندگی شخصی‌اش وجود دارد.

وی در انتهای سخنان خود گفت: شناسایی مشکلات در زندگی و آگاهی از منشاء به وجود آمدن آنها، تا حد بسیاری در تسهیل حل آنها به ما کمک می‌کند؛ از این رو باید دلایل به وجود آمدن آن‌ها را تشخیص دهیم.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up