گروه جهادی دامپزشکی که مشکلات حوزه دامپروری عشایران استان خوزستان را رفع می‌کند
گروه جهادی دامپزشکی که مشکلات حوزه دامپروری عشایران استان خوزستان را رفع می‌کند
عرصه: کشاورزی

چراغی‌پور، دامپزشک اهل استان خوزستان در گفتگو با سایت خبری مامردم، اظهار کرد: از دوران دانشجویی سال 1395 باتوجه به بالا بودن جمعیت قشر عشایر و همچنین تولیدات دامی گسترده این قشر برآن شدم تا در این حوزه فعالیت کنم تا مشکلات موجود در این خصوص ترفیع شود.
وی افزود: در ابتدای کار یک گروه جهادی تخصصی دامپزشکی راه‌اندازی کردیم که این گروه در پاسخ به نیازهای منطقه ایجاد شد چرا که قبل از این گروه عشایران جهت رفع نیازهای خود از استان‌های همجوار دامپزشک درخواست می‌کردند که گاهی اوقات به دلیل صعب العبور بودن منطقه انجام شدنی نبود.
دامپزشک اهل استان خوزستان گفت: اولین گروه جهادی تخصصی دامپزشکی در استان خوزستان را ما ایجاد کردیم و فعالیت خود را در سطح استان خوزستان پیش می‌بریم و علاوه بر حاشیه شهر اهواز در منطقه صعب العبور سوزن ایزه حاضر شده و کار دامپزشکی را پیش بردیم.
چراغی‌پور عنوان کرد: در مناطق سیل زده بیماری‌های دام گسترش یافته بود که با حضور به موقع گروه جهادی ما و اقدامات درمانی تلفات به حداقل رسید.
وی تاکید کرد: گروه جهادی ما در سه حوزه پیشگیری، آموزش و درمان فعالیت می‌کند. در راستای بهبود تولیدات دامی افرادی را که امکانش را دارد به سمت ایجاد دامپروری صنعتی سوق دادیم و در همین خصوص با نمایندگان مجلس رایزنی کردیم تا تسهیل‌گری در صدور مجوز انجام شود.

ما مردم نیوز در شبکه‌های اجتماعی:

پربازدیدترین خبرها
keyboard_arrow_up