برگزاری سفر‌های زیارتی برای خانواده‌های کم درآمد با حمایت خیرین
برگزاری سفر‌های زیارتی برای خانواده‌های کم درآمد با حمایت خیرین
عرصه: خیریه

پرداخت کمک‌ هزینه‌های سفر‌های زیارتی و ایجاد شرایط مساعد برای افرادی که توانایی مسافرت‌های زیارتی را ندارند، قدم بزرگی است که با همت اعضای جهادی و به دستان افراد خیّر، سعادت و خرسندی را برای خانواده‌های محروم به ارمغان می‌آورد.

حجت‌الله رحیم‌پور اهل شهرستان سیروان واقع در استان ایلام است. وی در گفت‌وگو با سایت خبری مامردم اظهار داشت: عمده کارهایی که توسط اعضای جهادی ما انجام می‌شود در حوزه‌های عمرانی شکل یافته و کارهای لوله‌کشی ساختمان، برق‌کشی و.. از جمله این امور هستند.

وی افزود: با همکاری چند تن از دوستان، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای خدمات برق و ساختمان افراد بی‌بضاعت که توانایی لازم برای پرداخت‌ هزینه‌های عمرانی را ندارند را انجام می‌دهیم.

وی عنوان کرد: از جمله کارهای فرهنگی در شهرستان می‌توان به اجرای برنامه‌های قرآنی برای جوانان و برگزاری اردو برای خانواده‌هایی که آرزوی رفتن به زیارت امام رضا و حضرت معصومه سلام‌الله علیهما را دارند اشاره کرد که با حمایت‌های خیرین، این آمال برآورده شده است.

رحیم‌پور بیان کرد: شهرستان ما در شمال استان ایلام قرار گرفته و به دلیل نزدیک بودن به رود، عمده مردم مشغول برنج‌کاری هستند و درآمد خوبی نصیب مردم می‌شود؛ با این وجود روستاهایی که از رودخانه دور هستند، در حوزه کشاورزی تضعیف شده‌اند؛ همچنین ایلام در زمینه دامداری نیز جزء برترین استان‌ها محسوب می‌شود.

keyboard_arrow_up